.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد: بیمه شدگان مراقب شرکت های سودجو در استفاده از نام بیمه سلامت باشند. تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد: بیمه شدگان مراقب شرکت های سودجو در استفاده از نام بیمه سلامت باشند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر گسترش اعتراض‌های دانشجویی علیه صهیونیست‌ها به سرتاسر جهان و اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری پرداخته‌اند.(ادامه)
وزیر اقتصاد در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودروها و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت بیشتر شده است. خاندوزی: سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه قطع شود
وزیر اقتصاد در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودروها و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت بیشتر شده است.(ادامه)
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند. خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور/تبیین راه‌های مشارکت مردم در جهش تولید، وظیفه مهم مسئولان// تحریم‌ها نتوانسته ایران را از پا درآورد؛ این روحیه باید در کشور تقویت شود(خبر)
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند.(ادامه)
مدیرکل امور خانواده و بانوان بهزیستی کشور با اشاره به آموزش مهارت‌های زندگی ویژه زنان سرپرست خانوار گفت: یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی معاف می‌شوند. فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
مدیرکل امور خانواده و بانوان بهزیستی کشور با اشاره به آموزش مهارت‌های زندگی ویژه زنان سرپرست خانوار گفت: یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی معاف می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس مرکز پژوهش های مجلس ضمن برشمردن راهکارهایی برای محافظت مالی از خانواده ها در برابر مخارج کمرشکن سلامت، گفت: در سال ۱۴۰۰، خانواده های ایرانی به میزان ۲.۴۲ درصد با این هزینه ها مواجه شده اند. مخارج کمرشکن سلامت در ایران؛ برخی خانواده‌ها برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
شمال نیوز : رئیس مرکز پژوهش های مجلس ضمن برشمردن راهکارهایی برای محافظت مالی از خانواده ها در برابر مخارج کمرشکن سلامت، گفت: در سال ۱۴۰۰، خانواده های ایرانی به میزان ۲.۴۲ درصد با این هزینه ها مواجه شده اند.(ادامه)
یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت تصویب قانون افزایش تعطیلات آخر هفته، بانک‌ها نیز مشمول این قانون می‌شوند. بانک‌ها در چه صورتی پنحشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت تصویب قانون افزایش تعطیلات آخر هفته، بانک‌ها نیز مشمول این قانون می‌شوند.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند.
اقدامات اقتصادی باید در زندگی مردم اثر محسوس داشته باشد/ رژیم صهیونیستی به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد/ حجاب یک حکم مسلم شرعی است و باید آن را رعایت کنند، نمی‌توان از آن صرف نظر کرد / روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب خواهد بود(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند. (ادامه)
رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران گفت: سیاست‌های دولت در خصوص کنترل قیمت‌ها زمانی می‌تواند رونق بخش تولید را به همراه داشته باشد که هدف آن یعنی مهار تورم محقق شود؛ اما نه تنها تورم مهار نشده؛ بلکه تولیدکننده به ورطه نابودی سوق داده شده است. آدرس غلط قیمت گذاری دستوری به بازار/ نه تورم کنترل شد نه تولید رونق گرفت
رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران گفت: سیاست‌های دولت در خصوص کنترل قیمت‌ها زمانی می‌تواند رونق بخش تولید را به همراه داشته باشد که هدف آن یعنی مهار تورم محقق شود؛ اما نه تنها تورم مهار نشده؛ بلکه تولیدکننده به ورطه نابودی سوق داده شده است.(ادامه)
مراسم معارفه مدیر عامل جدید بیمه ایران و تقدیر از مدیر عامل پیشین این بیمه با حضور دکتر شریف زاده معاون وزیر اقتصاد برگزار شد. مدیرعامل جدید بیمه ایران معرفی شد
مراسم معارفه مدیر عامل جدید بیمه ایران و تقدیر از مدیر عامل پیشین این بیمه با حضور دکتر شریف زاده معاون وزیر اقتصاد برگزار شد.(ادامه)
آیت اسدی گفت: قرار بود موضوع محاسبه مزدهای بالای ۱۰ میلیون تومان در زمره پرداخت کنندگان مالیات ۱۰ درصدی طی لایحه‌ای که وزیر کار ارسال می‌کند، مورد تجدیدنظر قرار بگیرد، اما هنوز خبری از این لایحه نیامده است. شوک بزرگ به دستمزد ۱۴۰۳ کارگران/ میزان افزایش حقوق کارگران تغییر کرد؟ + جزییات
آیت اسدی گفت: قرار بود موضوع محاسبه مزدهای بالای ۱۰ میلیون تومان در زمره پرداخت کنندگان مالیات ۱۰ درصدی طی لایحه‌ای که وزیر کار ارسال می‌کند، مورد تجدیدنظر قرار بگیرد، اما هنوز خبری از این لایحه نیامده است.(ادامه)
نظر دولت درباره حقوق ۱۴۰۳ کارگران اعلام شد
غریوی گفت: این برداشت که حداقل دستمزد می‌بایستی براساس و منطبق با نرخ تورم بوده باشد تعبیر و تفسیر نادرستی از متن مقرره قانونی (ماده ۴۱ قانون کار) است.(ادامه)
نشست صمیمی رئیس جمهور با اصحاب رسانه/ رئیسی: امروز دسته‌بندی رسانه‌ها بر اساس امیدآفرینی و یاس‌آفرینی است/ راهبرد دشمن بزرگنمایی ضعف‌ها و ترویج «نمی‌توانید» و «نمی‌شود»ها است +تصاویر(خبر)
(ادامه)
رئیس مرکز فن‌آوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان بیمه سلامت ایران، از اتصال کامل خدمت شناسنامه‌دار پنجره ملی خدمات دولت هوشمند خبر داد. اتصال ۵ خدمت اصلی بیمه سلامت به پنجره ملی خدمات هوشمند
رئیس مرکز فن‌آوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان بیمه سلامت ایران، از اتصال کامل خدمت شناسنامه‌دار پنجره ملی خدمات دولت هوشمند خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : این روزها شاهد گسترش تبلیغات حول موضوع امکان بازنشستگی افراد با پرداخت ۳، ۷ یا ۱۰ سال حق بیمه توسط برخی شرکت‌ها هستیم اما واقعیت این است که هیچ صندوق بیمه‌ای خصوصی‌ برای بازنشستگی در کشور نداریم. مردم فریبِ شرکت های بیمه خصوصی را نخورند؛ از بازنشستگی خبری نیست
شمال نیوز : این روزها شاهد گسترش تبلیغات حول موضوع امکان بازنشستگی افراد با پرداخت ۳، ۷ یا ۱۰ سال حق بیمه توسط برخی شرکت‌ها هستیم اما واقعیت این است که هیچ صندوق بیمه‌ای خصوصی‌ برای بازنشستگی در کشور نداریم.(ادامه)
شمال نیوز : نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه مازندران با آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ساری برگزار شد. بنده واقعا به مردم مازندران عشق می‌ورزم / برای اجرایی شدن منطقه آزاد تجاری مازندران تلاش می کنیم / باید گلایه مردم را درباره مسائل اقتصادی و معیشتی بپذیریم / گلایه‌ها در بستر اقتدار نظام و امنیت ملی رفع شود
شمال نیوز : نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه مازندران با آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ساری برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت : ۸ سال جنگ تحمیلی بود اما یک وجب از خاک ایران در اختیار بیگانگان قرار نگرفت اما پیش از انقلاب با یک تشر آمریکایی، بخشی از کشور را هدیه می‌دادند. اجازه نداده و نخواهیم داد که یک وجب از خاک ایران در اختیار بیگانگان قرار گیرد ...(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
مدیر عامل بانک ملی ایران در "همایش جذب و مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی" گفت: منابع مالی قابل توجهی در اختیار اتباع است که از بعد اقتصادی باید مورد توجه و برنامه ریزی قرار می گرفتند و اکنون با همت دولت سیزدهم شرایط مناسبی برای اصلاح این رویکرد به وجود آمده است. مدیرعامل بانک ملی ایران: شعب ویژه اتباع خارجی راه اندازی می شود
مدیر عامل بانک ملی ایران در "همایش جذب و مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی" گفت: منابع مالی قابل توجهی در اختیار اتباع است که از بعد اقتصادی باید مورد توجه و برنامه ریزی قرار می گرفتند و اکنون با همت دولت سیزدهم شرایط مناسبی برای اصلاح این رویکرد به وجود آمده است.(ادامه)
شمال نیوز : نظر موافق دولت و مجلس در برنامه هفتم توسعه این بود که سن و سابقه موردنیاز برای بازنشستگی نیروی کار به‌صورت پلکانی افزایش پیدا کند تا بخشی از ناترازی گسترده صندوق‌های بازنشستگی جبران شود. این نظر که در قالب مصوبه مجلس به شورای نگهبان ارسال شده بود، خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد. خبر مهم درباره سن جدید بازنشستگی / برای بازنشستگی باید چند سال اضافه‌تر کار کنید؟
شمال نیوز : نظر موافق دولت و مجلس در برنامه هفتم توسعه این بود که سن و سابقه موردنیاز برای بازنشستگی نیروی کار به‌صورت پلکانی افزایش پیدا کند تا بخشی از ناترازی گسترده صندوق‌های بازنشستگی جبران شود. این نظر که در قالب مصوبه مجلس به شورای نگهبان ارسال شده بود، خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.(ادامه)
دومین جلسه رسیدگی به اتهام زن میانسالی که متهم است برای کشتن شوهرش دو آدمکش اجیر کرده در حالی برگزار شد که وی بار دیگر منکر اجاره قاتل شد اما همدستانش این ادعا را رد کردند. همسر مقتول منکر اجاره آدمکش شد
دومین جلسه رسیدگی به اتهام زن میانسالی که متهم است برای کشتن شوهرش دو آدمکش اجیر کرده در حالی برگزار شد که وی بار دیگر منکر اجاره قاتل شد اما همدستانش این ادعا را رد کردند.(ادامه)
اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می گوید: باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. ما معنای حل مسائلمان با دنیا را این می‌دانیم که بتوانیم به بازار دنیا دسترسی داشته باشیم و تکنولوژی و منابع مالی از دنیا بگیریم. این به معنای تعامل با دنیا است. ایران استعداد زیادی دارد و کشورها علاقه‌مند هستند که با ایران کار کنند. اسحاق جهانگیری: هیچ کسی نفهمید چه کسی پشت بابک زنجانی بود
اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می گوید: باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. ما معنای حل مسائلمان با دنیا را این می‌دانیم که بتوانیم به بازار دنیا دسترسی داشته باشیم و تکنولوژی و منابع مالی از دنیا بگیریم. این به معنای تعامل با دنیا است. ایران استعداد زیادی دارد و کشورها علاقه‌مند هستند که با ایران کار کنند.(ادامه)
امیدرضا نجفی چمازکتی * بیمه شاخصی کلیدی در افزایش رفاه زندگی(يادداشت)
امیدرضا نجفی چمازکتی *(ادامه)
آمریکا اخلاق را باخته، نمی‌داند که هنوز نمی‌توان با کشتن انسان‌های مظلوم پیروزی را به دست آورد / آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال نوشتن نسخه زوال خود هستند/ هیچ کس جرات جسارت به ملت ایران را ندارد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان حج و زیارت جزئیات زمان، هزینه و اولویت‌های عمره مفرده را اعلام کرد. ثبت‌نام عمره از 22 آذر و اعزام زائران از ۲۸ آذر آغاز می‌شود. قیمت، اولویت و زمان سفر عمره اعلام شد / پرواز مستقیم از ساری به عربستان + کد دستوری
شمال نیوز : رئیس سازمان حج و زیارت جزئیات زمان، هزینه و اولویت‌های عمره مفرده را اعلام کرد. ثبت‌نام عمره از 22 آذر و اعزام زائران از ۲۸ آذر آغاز می‌شود.(ادامه)
عملکرد مجلس یازدهم قابل دفاع است/ هوشمندانه مسائل مردم را در دستور کار قانون گذاری خود قرار دادیم/ تلاش کردیم مجلس منفعل را به مجلسی فعال تبدیل کنیم / تغییر ریل حمایت بی‌حساب و رانت‌زا از خودروسازان گرچه ناممکن به نظر می‌رسید اما مجلس ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر .... محصولی به چهارهزار نفر در عید، کارت هدیه می‌دهد / در دولت سیزدهم یک نفر از پایداری نیست / خانه لاریجانی از خانه محصولی گران‌تر است / ۷۰ درصد بدنه دولت رئیسی از دولت روحانی است/ بالای شصت الی هفتاد درصد از کارمند ریز و درشت و حتی مسئول وزارت کشور الان اصلاح‌طلب هستند
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر ....(ادامه)
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تا دو هفته آینده بر اساس منابعی که سازمان برنامه و بودجه در اختیار وزارت بهداشت و سازمان بیمه سلامت قرار می‌دهد معوقات پرستاران کشور پرداخت می‌شود. معوقات پرستاران چه زمانی پرداخت می‌شود؟
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تا دو هفته آینده بر اساس منابعی که سازمان برنامه و بودجه در اختیار وزارت بهداشت و سازمان بیمه سلامت قرار می‌دهد معوقات پرستاران کشور پرداخت می‌شود.(ادامه)
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تا دو هفته آینده بر اساس منابعی که سازمان برنامه و بودجه در اختیار وزارت بهداشت و سازمان بیمه سلامت قرار می‌دهد، معوقات پرستاران کشور پرداخت می‌شود. پرداخت معوقات پرستاران تا دو هفته آینده/ عذرخواهی بیمه سلامت
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تا دو هفته آینده بر اساس منابعی که سازمان برنامه و بودجه در اختیار وزارت بهداشت و سازمان بیمه سلامت قرار می‌دهد، معوقات پرستاران کشور پرداخت می‌شود.(ادامه)
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از آغاز اجرای طرح کشاورزی قراردادی در استان خبر داد. آغاز اجرای طرح کشاورزی قراردادی در مازندران
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از آغاز اجرای طرح کشاورزی قراردادی در استان خبر داد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 71 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.193 seconds.